IGÅR DAGARNA

Jag tycker om dagar som känns som flera stycken.

Igår var det en sån dag, det började med att jag vaknade och gjorde mig i ordning i några timmar sen for jag och Tina ner på stan och kollade lite på rean (och jag vet faktiskt bäst, det har jag bevisat nu eller iallafall just då... angående att dra upp dragkedjor, på skor...) sen for vi hem och jag gick till konsum och hämtade Alex och sen kastade vi i oss lite makaroner och körde sen till Lycksele, sen for jag hem till Tina och färgade håret (och det var en väldigt farlig frätande färg vi använde som man varken fick äta eller gnugga in i hårbotten, men man måste ju våga leva lite farligt), så nu är det inte gult längre!

Men hårbottnen fick tyvärr en konstig rödaktig färg ...
Så jag sitter nu och försöker lista ut hur jag ska göra för att fixa till det, några idéer? 

No more!

Kommentarer
Postat av: åzzie

ooh, det måste man få se :)

2010-02-09 @ 23:30:47
URL: http://ozziepozzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0