INSPIRATION

Inspirationen bara flödar!

Synd bara att jag kommer hinna glömma bort de flesta av bilderna som jag har i huvudet innan jag har tecknat ner dem..

Jag tror nästan att det kommer bli en till helg i skapandes tecken, hahah!
Åh jag är så tråkig, nördig liten en som bara sitter och ritar hela tiden, men ni skulle bara veta känslan när man har gjort en bild som man till största delen är nöjd med! (Man blir aldrig helt nöjd, inte jag iallafall, det är bara att inse...)
Eller när man håller på med bilden och man inser att det här, det kommer att bli bra!

Åh, underbart!

Synd bara att jag inte känner så för skoluppgifterna...

Kommentarer
Postat av: Maria

Är you´re smokin´-teckningen till salu?

2010-02-20 @ 21:40:33
URL: http://mariami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0