SUSHI

Så nu har vi ätit Sushi och det blir då bara godare och godare, jag tror att det är en sån där maträtt som jag måste vänja mig vid och det har jag definitivt börjat göra!

Och jag är så stolt över mig och Alexandra som har en så fiiin lägenhet.
Jag kommer nämligen ihåg en av min brors lägenheter som var... inte så fin...
För nu är det iallafall rent och snyggt i köket igen efter att gästerna farit och bara disken var kvar.

Alexandra sitter just nu och pratar med datasupport (Mathias) eftersom hon fått något konstigt bedrägeri på datorn som vägrar att försvinna, men finns det något som Mathias inte kan fixa?
Nä just det.

Nu har jag skrytit klart om allt som jag har att skryta om tror jag, så nu ska jag bädda rent i sängen, och imorgon ska jag tvätta så då har jag gjort allt som behöver göras... nästan.


Kommentarer
Postat av: my

finland va?

längtar tillbaka kan inte hjälpa det ;) :P

2012-01-02 @ 18:57:05
Postat av: jag

ja det är det, bilden alltså. ja jag med! det var som mysigt ändå :)

2012-01-03 @ 14:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0