TOTALT JÄTTE TRÖTT

Så nu har jag stadat klart... eller det är inte så städat, jag har mer bara plockat undan.
Men sopat har jag gjort iallafall, men varken dammtorkat eller dammsugit.

Oj oj oj, vad trött jag är nu, och hungrig, men jag vet inte riktigt om det är så smart att fika nu, men det skulle förstås vara hemskt gott...

Mitt rum är iallafall JÄTTEfint nu! Och jag tycker att mamma ska komma hit och säga det också och godkänna städningen så som hon brukade göra när jag var liten.


Nu ska jag gå och se vad jag ska göra, men kom ihåg!:

MATA INTE FÅGLAR!

Heheh...

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är jätteduktig!! Klart godkänt. Superfint!

:D

2010-02-03 @ 17:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0