YOU'RE SMOKIN'

Nu försvinner 229 bort mot horisonten, lite trist, jag flinar alltid lite åt hur dumt det var varje gång jag ser den ensliga toppen i statistiken.
Men det finns inte så mycket att göra åt... Haha! Oj vad optimistiska och glada mina inlägg är nu för tiden.

Men idag har det varit en bra dag, jag har nästan ingenting att klaga på, inte som jag kan komma på iallafall.

Jag har målat en väldigt fin teckning (heter det teckning om den är målad?) om jag får säga det själv!
Den blev lite plottrig kanske, man har inget som är självklart att fokusera på...
Men jag vill upplysa er om vinflaskan längst ner till höger och vinglaset just bredvid, speciellt folien på flaskan och vinet i glaset (och min snygga signatur förstås! Tehe!)
Och innan ni börjar klaga på perspektivet (speciellt på grejerna på bordet) så vill jag bara säga:

Hur vet ni att det inte vara en sne askkopp som svävar? eller ett ovalt glas?
Nä.. just det!

Just ja, sen så var det ju akryl och akvarell och tusch penna (?) på tjockt A4.

You're smokin' döpte jag den till... haha.. ibland är man då allt bra fyndig.

Kommentarer
Postat av: helena

jag tycker den var snygg!

2010-02-16 @ 21:29:09
Postat av: Anna-Lena

Alltså... det blir ju lite tjatigt... men du är ju så braaa

2010-02-16 @ 22:51:19
Postat av: Linn

Jättefin :) Bra jobbat!

2010-02-17 @ 17:44:16
URL: http://slinnot.blogg.se/
Postat av: mamma

vadå; "oval" "svävande" "perspektiv" ???



Den är ju perfekt! du är så j*k*a bra!

2010-02-17 @ 20:22:07
Postat av: big

men shit va snygg!! känns inte alls som något annat du har gjort. inte för något annat har vart dåligt, men fler sånna här vill jag se!! Den är cool!

2010-02-18 @ 10:40:34
Postat av: big

jag gillar verkligen alla detaljer i bakgrunden... det ville jag också säga...-:)

2010-02-18 @ 10:42:40
Postat av: Emma

SKITSNYGG!!!!! :)

2010-02-18 @ 23:41:40
Postat av: Emma Stenberg

alltså, du är asgrym! funderat på att bli illustratör eller ngt? jag har kommit på vad det var för konstig mojäng som vi såg på åhlens förut. Som var typ som en konservöppnare fast ändå inte... det var ett ciseleringsjärn förstår du!! Bra att ha för att göra små fina sttrimlor av citrusskal:D:D

2010-02-18 @ 23:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0