01.58

Blubb blubb.

När man försöker att dricka oboy men hälften rinner utanför så vet man att det är det något som inte stämmer.

Jag fick plötsligt motions abstinens efter att ha tryckt i mig stor del av mammas brieost.

Funderar på att kasta mig ner på golvet och göra lite situps innan jag lägger mig på spikmattan men jag vet inte... Jag vill fara ut och springa, men i vadå?
I de högklackade skorna eller de livsfarligt halkiga?
Och på is?
Nja, känns inte riktigt som något för mig.

Jag vill ha ett hemmagym! The one and only jag vill ha i födelsedagspresent!
Allt annat åker ut genom fönstret!


Haha nej men så tokigt! Jag blir glad åt allt, jag vill ha en papersnäsduk och en tandpetare, tack.

En tandpetare att stoppa in under nageln och en näsduk att torka upp blodet med.


ÅHHH! Neeeeeeeeeeej!!!!

Men snälla nån!
Jag är ju verkligen min egen värsta fiende, det kanske är dags att jag slutar vara så elak mot mig själv och går och lägger mig och fortsätter med mitt självplågeri.


Ja, fast det är ju tråkigt att sova och när man väl börjat så är det ju så svårt att sluta...
Fast det är ju också svårt att vara vaken om man inte sover förstås för då sover man fast man är vaken eller ibland känns det så och då kan man göra konstiga saker, fast man kan också sova fast man tror att man är vaken, eller så är man vaken och tror att man är vaken eller alltså man är vaken och drömmer att man är vaken, som en väldigt tunn dagdröm och man kan få för sig för en sekund att saker inte är som de är eller borde vara och då kan man bli ledsen för att saker inte är så och då ångrar man sig att man inte hade sovit och inte behövde drömma det man drömde, fast man kan ju drömma drömmar när man sover också, men i så fall så vet man ju att man drömmer eller så märker man att man drömde när man vaknar och då kan man leva på förhoppningen att man får drömma sen när man ska gå och lägga sig igen... För i verkliga livet finns det inga drömmar bara verklighet, men bara därför så betyder det ju inte att jag inte lever min dröm.

Oj, nu ska jag sova innan det blir alldeles för djupt/poetiskt/psykvarning/filosofiskt här.


p.s Nu går dom till krig på tv och det spelas musik som skulle passa till Bambi på ängen. d.s

Kommentarer
Postat av: mamma

sånt är livet här i lilla småstaden

2010-01-24 @ 21:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0