19/1-10

Så där nu har jag skickat mitt återköps brev!
Jag ringde och fick hjälp av en mycket trevlig människa (inte som förra gången när det lät som att han satt och gjorde något annat samtidigt och insisterade på att: Nej nej, bry dig inte om det du, vi tar hand om det där!, när jag frågade om jag skulle få tillbaka mitt försäkringsbrev eller inte) som sa att, jaaaa.. det borde inte spela någon roll vad du skickar in...
Så jag stoppade ner några papper i kuvertet och halkade iväg till brevlådan, jag hann till och med posta det innan tömningstiden!

Så då var det klart!
Hoppas bara att de skyndar sig med försäljningarna och allt annat som måste göras innan jag får mina pengar.

Och idag så höll dom fortfarande på att fälla träd i kyrkparken!
Jag undrar hur länge de har tänkt hålla på, jag trodde att de blev klara igår när de var borta vid typ två.
De har iallafall fällt trädet som latrintunnan hänger på, ser lite lustigt ut och de har kört på stigen som jag brukar gå och mellan alla träd, och inte klagar jag!
För istället för den isiga smala stigen (som jag nästan inte kunde gå på med mina hala skor, utan fick i princip pulsa i snön bredvid) så är det nu flera stycken uppluckrade mjuka stigar, det har underlättat min vardag oooootroligt!

För övrigt så har jag börjat ledsna på min tavel idé (pappa på åkern) och vet inte riktigt vad jag ska göra...
Nån som har något minne från mina första tio år som skulle vara roligt att måla?

Andra bilden i samma "serie" som den som jag la ut på tradera, jag ställde iallafall ut dom tillsammans under namnet "Triptychos" eller nåt sånt (det var grekiska iallafall).

Kommentarer
Postat av: mamma

tja......... när du som 1,5-åring (?) blev hemburen av Alex efter att ha fastnat med stövlarna i lergeggan

eller... när du och Tina skulle rymma och du frågade mig om du fick lov att göra det

eller.....din evinnerliga choklad

eller..... du & Stampe

eller..... att jag ibland somnade på golvet brevvid din spjälsäng med handen mellan spjälorna eftersom du var så tjurig och inte ville sova - ville bara klättra upp hela tiden så att jag var tvungen att hålla dig nere med ena handen....

eller..... när du och kompisen spelade fotboll inomhus (en av de få gånger du spelat fotboll) och det nödvändigtvis skulle ske i vardagsrummet.

suck där gick min fina svarta gipsfigurin i smulor

2010-01-19 @ 18:24:45
Postat av: Maria

Wow vad du är duktig på att måla, var på tradera hittar man dina bilder?

2010-01-27 @ 19:52:14
URL: http://mariami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0