28/1-10

Här är den spännande fortsättningen!
Haha! Inte så stor skillnad kanske, men dåligt foto blev det och ett skräp på bilden, så det var ju bra iallafall!



Nej men grejen är ju den, att jag började faktiskt med en tavla idag.
Och den kommer nog att bli bra!
Lite tam och tråkig kanske, men om jag hittar ett sätt att få in fler kontraster i den så blir den kanske lite mera spännande...

Ja, nä nu måste jag sova!
Jag måste måla en bilderbok också, men den är fortfarande under utformning, men oj, vad nöjd jag skull bli om jag gjorde den.


Jo just ja, min annons på Trader har gått ut..
Jag har funderat på att lägga upp den igen eller lägga upp en ny, men jag vet inte.

Nu sova säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0