101

Uppdatering sen sist....

Jo detta är mitt 101 inlägg! Inte illa! Det är fult, för jag har ingenting att skriva nu för tiden men jag vill skriva så det blir bara ett hop plock av det jag kommer att tänka på medans jag skriver.
Och jag kan komma på hur mycket som helst! Bara inte just nu...

Jo just ja! Jag glömde berätta i förra inlägget att jag har blivit vuxen nu, så ni vet.
Det var nämligen så att jag gick in i köket med disken och kände ett stygn av lycka när jag såg den blanka diskbänken glimma i julstjärnans sken.
Vackert var det. Och för dom som undrar varför jag inte har tagit ner julstjärnorna än så är det därför att jag älskar dom!
Det är så underbart mysigt att kunna gå i en mörk lägenhet (om man typ vaknar på natten eller liknande) och så ser man julstjärnorna och man behöver inte tända något för att det blir aldrig riktigt mörkt (vilket passar mig alldeles utmärkt), och på tal om det så har jag fått en lavalampa! Ha ha! Inte illa!
Så nu kan jag ha en lampa tänd på natten året runt utan att någon behöver undra.

På tal om att jag är konstig så var jag inne på bilddagboken.se och såg där att någon hade skrivit något om att den personen hade träffat mig, någon hade sedan kommenterat typ "Martina, vilken Martina?" på vilket den som skrivit inlägget svarade "estet Martina, den galna" (nåt sånt, jag orkar inte kolla och jag minns inte riktigt ord för ord, men det var "den galna" hahaha!) Hahah! Jaha! Så var det ja, det är ju bättre än "den ordinära" eller "den normala" iallafall!
Fast det är ju inte så ofta nån skriver "Ja men du vet Berit, hon som är så normal" eller "Elsi, hon som är precis som alla andra.."

Och ni skulle bara veta hur söt Sasha är!!!
Hon ligger och sover så jag måste väcka henne hela tiden för hon är så söt att jag måste gosa med henne, men då vaknar hon och ser alldeles förskräckt ut så jag får dåligt samvete och låter henne vara och då somnar hon om och är så söt att jag måste gosa med henne igen och hon vaknar och ser förskräckt ut... det är en ond cirkel.


Men gudars skymning! Vars tar tiden vägen!? Jag måste genast rusa och lägga mig!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamma

gulle gulle dig

2010-01-15 @ 16:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0