LASTPALLEN MIN

Idag har jag (eller igår menar jag ju såklart, hehe, tokigt tokigt!) plockat bajs (surprise surprise) och  förra natten så stal jag mig en lastpall, ja se så det kan gå när man har tråkigt!

Haha, den stod vid soptunnorna och såg ledsen ut så jag tänkte att det är väl bäst att jag förbarmar mig över den.
Jag hade också en tanke att det var onödigt mycket bräder till ingen nytta!
Så jag tog in den (och medans jag bar den till ytterdörren så såg jag för mitt inre öga hur nån gammal surtant kom ut i morgonrock och hytte åt mig: Hörrödudu! Bär tillbaka den där! Det är olagligt att sno andras sopor! (Gärna samma tant som gick ut och ordande om mina sopor när jag hade varit och slängt dom (Jag tänker mig att det var en tant iallafall... Jag kom just på att jag har väldigt mycket fördomar när det kommer till gamla tanter, speciellt dom som är otrevliga eller låter otrevligt iallafall))) och gav den värme och husrum och funderar över hur jag ska återvinna den på bästa sätt....
Som bord? Som hylla? Som något slags ritbord? Som ramar? Som prydnad? Ja, möjligheterna är oändliga!

Dom har även slängt (samma människor misstänker jag) ett tio tal flyttkartonger! Va? Vad är detta för slöseri!
Dom kunde ju ha gett bort dom, till mig till exempel! Det finns aldrig tillräckligt mycket flyttkartonger!
Men nu har det snöat på dom, så dom är nog ganska förstörda nu.
Men jag funderade ett tag på att ta upp en och måla på den.
Men som sagt nu är det försent...
Bläää, jag blir lite småsur när folk slösar, men det förstås, jag vet hur skönt det är att få bort saker och jag vet hur det är att vara lat och inte orka fråga runt eller lägga ut en annons...

Sådan mor sådan dotter säger jag bara (när det kommer till att ta hand om grejer, inte latheten).

Här är en bild som jag faktiskt gjorde till KPN (utbildningen jag går nu) uppgiften var att göra ett rum med människor/människa i (om jag minns rätt) tyvärr (så som så många andra målningar) hann jag inte göra klart den och la sen bara bort den när uppgiften var slut.
Men en dag ska jag nog göra klart den, jag tycker att den blev rätt bra faktiskt..
Speciellt större delen av vänstra väggen (väggarna) ...

Kommentarer
Postat av: big

Fin tavla, hur går det med den på tradera???

2010-01-17 @ 10:51:56
Postat av: Marlene

haha jasså?! men du kanske var trött som tusan? : o eller bara väldigt disträ. Oh well, jag gissar på att det är bättre att missa en hel film än en hel konversation med någon annan : p

2010-01-17 @ 13:35:05
URL: http://mysweetness.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Väggen? Jo, den är också bra. Men vilken fantastsikt människa som sitter där i hörnet. Stolen, hållningen, placeringen, uttrycket... bravo.

2010-01-17 @ 15:21:13
Postat av: mamma

HAHAHAHHAHAA du är FANTASTISK!!! en gammal lastpall.........

2010-01-18 @ 12:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0