GET PÅ RYMMEN

Idag har jag hittat Sasha på vardagsrumsbordet och olivburken i kryddskåpet men inga vetrinärer, för dom är alla ute på en resa.

Jag förstår inte varför Sasha har börjat hoppa upp på bordet!
Hon har gjort det en gång tidigare, så hur ångerfull hon än verkade vara så misstänker jag att hon kommer att gör det igen! Så jag får bevaka henne som en hök!

Och Olivburken i kryddskåpet? Hahah! ja jag vet inte riktigt var min hjärna är just nu men så länge jag inte ställer mjölken i städskåpet så är jag nöjd.

Jag undrar vad det är för resa som vetrinärerna är på... det kan inte vara en särskilt planerad resa eftersom dom hade kunder bokade idag.
Men dom kände väl att de behövde lite "oss tid" och rymde iväg tillsammans, kände för att vara lite spontana, jag kan inte klandra dom för att göra samma sak varje dag är ju inte så väldigt spännande.
Så det blir 14.30 imorgon istället, som jag far dit.

Kommentarer
Postat av: Per

Det lät som om du letade efter vetrinärer i kryddskåpet x) haha

2010-01-13 @ 23:37:53
URL: http://myvisualangle.blogspot.com/
Postat av: Martina

hahha! ja såklart! har inte du veterinärer i kryddskåpet!?

2010-01-14 @ 01:46:01
URL: http://vivalamartian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0