GOD JUL

Mamma sa en gång att jag skulle lägga upp bilder som jag gjort i samband med min utbildning, så här är en bild.

Uppgiften till bilden var att göra en bild av dröm eller ett barndoms minne, så jag gjorde ett barndomsminne från när jag brukade springa hem från kompisar på kvällen när det var mörkt och blev jagad av "vite mannen", ett spöke eller liknande som lurade mellan husen.

(jag tror att kommentaren löd ungefär och väldigt förkortat: bra men ganska serieaktig, husen i bakgrunden är ganska konstnärligt gjorda vilket är bra.)



Jag insåg just att jag fick det som var först på min önskelista!
Vem vet, jag kanske får en snygg jacka till min fördelsedag, synd bara att jag i så fall måste vänta fyra år på den saknade skruven till mitt skrivbord....

Men om åtta år så blir det fred på jorden i alla fall!


GOD JUL I EFTERSKOTT!

Kommentarer
Postat av: åzzie

Fan vilken bild! :O skithäftig! jag älskar den! :D



(fick du en borrmaskin? XD av alla saker man kan önska sig... varför? :P)

2010-01-03 @ 10:30:32
URL: http://ozziepozzie.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

joo, bra bild är det. Men otäck. Kan du visa någon "snäll" bild?

Tack. Detsamma. I efterskott.

2010-01-03 @ 21:41:06
Postat av: mamma

...och vilken kommentar fick du till den bilden? Det skulle vara lika inrtessant att få veta :)

2010-01-03 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0