MAMA

Nu är jag ensam, absolut ensam! I två veckor (tror jag..) för mamma har farit iväg till skola och jag tar hand om hundarna medan hon är borta, jag håller tummarna för att köldknäppen inte kommer tillbaka!
Så ja.. hundarna är ju hemma, men hur roliga är dom, bara ligger och sover och gnäller.
Och jag har upptäckt att det är underbart att köra bil ensam och att Spotify ljuger!

För om man söker på The Teddybears så kommer det fram deras fem populäraste men alla album är en massa barnalbum, som tex: Bethany's bedtime lullabyes och new baby Zachary, nja det känns ju inte riktigt rätt.

Nej, jag förstår inte, det är snårskog där och jag ska nog låta någon annan trassla ut det.

Imorgon ska Julius till vetrinären (och jag kom just på att jag inte vet var det är) han ska få en kemisk kastrering, jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det ska lugna ner honom!

Nä det var nog allt för nu..

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Det hoppas jag också.

2010-01-11 @ 18:36:46
Postat av: Anonym

Va bra! Internettet fungerar alltså nu! Jipie!!!

2010-01-11 @ 20:34:41
Postat av: martina

japp, det funkade på min dator! turligt nog

2010-01-12 @ 00:40:23
URL: http://vivalamartian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0