TILLBAKA

Jaha då var man tillbaka i Umeå igen, men bara tills på Fredag för i helgen så blir det fördelsedags firande! Och sen blir det hundpassning medans mamma är i skolan.

Igår var jag på övernattning och jag var hyperaktiv hela tiden men folk var tråkiga och ville se film och sen förlorade jag i kortspel.
Men hur det än låter så var det väldigt trevligt, fast tjurhuvudet var redan avhugget och den andra (levande) tjuren var inte så social.
Ja jag vet inte riktigt vad jag kan skriva mer, det var en typisk övernattning...
Morgonen idag var också typisk med massage, hårklippning och kluddande.
Jag kan också meddela att jag nu heter Linimentpojken eller Snegärd kanske det var, de övriga som var med blev döpta till: Pisshans, Fjäderbjörn, Bajsbodil och Skrangelgösta (eller liknande, jag minns inte riktigt vad det sista namnet var...)


Ja nu är jag som sagt tillbaka i lägenheten och jag måste verkligen städa mitt rum. Åhhh! Jaja, jag har ju hela dagen imorgon på mig, nästan...

Jag måste också måla tavlor till arbetsprover. Någon som har tips på motiv?


Här är en gammal tavla som jag gjorde medans jag fortfarande gick på estet...
lite snällare.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tjurhuvud? Är du riktigt frisk?

2010-01-06 @ 10:16:25
Postat av: martina

jajamensan! frågan är bara om josefine (hon vi sov hos) är det :D

2010-01-06 @ 10:54:10
URL: http://vivalamartian.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Du är en förståndig flicka! :)

Som sätter in snälla bilder på begäran. Tack!

En snöig, kall vintertavla. Kan det var ett tips på arbetsprov? Att få in känslan av vidd och kyla...

2010-01-07 @ 19:04:42
Postat av: Åzzie

villka namn! XD haha



jag har en liten julklapp åt dig, men eftersom vi inte sågs nu under lovet så ligger den lite småmosad i min väska nu när jag är på väg tillbaka till bollnäs xD

Jag tycker att du borde komma och hälsa på så snabbt som möjligt^^ har mycket att prata och berätta om! ;D



håller med anna-lena, en kylig vintertavla borde passa bra, vändret är en perfekt källa till inspiration^^ speciellt nu när det (iaf här där jag sitter just nu) är över 30 minus O.o



kram på dig!

2010-01-07 @ 23:46:09
URL: http://ozziepozzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0