FÄRDIG

Så nu är uppgifen slut! Sist två timmarna är gjorda och så här blev slutresultatet:

Tyvärr så märkte jag när jag satt och gjorde i ordning den i photoshop att den har massor med små fel, men det är ju bara att fixa till (hurra för kol)!
Just ja, jag tror att det var Åsa som undrade hur jag gör för att det inte ska kladda eller fixar det som har kladdat... öh... jo det jag brukar göra är ju att sudda så mycket det går och det brukar räcka, annars så brukar jag strunta i det och bara låta det va.

Men nu har en i min klass tipsat om det självklara! En VIT krita! Att jag inte tänkte på det!
Typ en tavelkrita och sen så är det bara att måla över det man gjort fel! (Fast det förstås, nu har jag ju ingenaning om det fungerar eftersom jag aldrig har provat det själv, men det verkade funka för henne iallafall.)

Och här är tavlan som jag satt och målade på igår och den är alltså inte klar än.
Jaa, bajs, jag vet inte riktigt hur jag ska fortsätt, men det brukar släppa bara man sätter sig ner och improviserar.


Två bilder i ett inlägg, inte illa!
Förövrigt tycker jag att nån snygg människa ska komma och knacka på dörren och ge mig en kuslig miljö med fantastiskt ljus och en systemkamera.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Du vet väl om att du är väldigt duktig?

2010-01-28 @ 20:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0