ALLTIHOP

Vad har hänt i mitt liv sen sist?

Ja, det är ju inte så ofta som jag skriver nu för tiden och det har hänt massa små obetydliga grejer som jag inte orkar skriva om i var sitt inlägg, så här kommer det alltihop, det jag kommer ihåg iallafall.

Nu åskar det och jag blev tvungen att gå in från balkongen.
Balkongen som jag har tillbringat största delen av helgen på och som nu för tillfället är min absoluta favoritplats.
Där sitter jag dagarna i ända och dricker ckoklad med is i, läser Asterix och lyssnar på Manu Chao.

Ja där sitter jag och filosoferar över livets besvikelser och får dåligt samvete över att mitt liv är så bra men att jag ändå inte är riktigt nöjd.

På tal om dåligt samvete så hällde jag vatten över en blomfluga som satt i handfatet igår.
Då fick jag dåligt samvete och var tvungen att rädda den, jag tror att jag kommer att bli massmördare när jag blir stor.
En sån där galen djurrättsaktivist à la Torkel i knipa.

Och jag jobbar på och vet inte var jag ska ta mig till i framtiden men jag tror att jag ska satsa på varmare trakter, så länge någon som jag kan hälsa på bor kvar här.
En kollega kom med förslaget att jag ska bli reporter och skriva om grejer i olika länder, eftersom jag vill resa jorden runt.
Det var en bra idé tycker jag!
Om inte min plan att sälja mina tavlor för två miljoner styck går igenom så är det definitift något som tåls att titta närmare på.
Sen så tycker jag att spa-utbildningen som jag har sökt ska flytta till umeå och att jag kommer in på den förstås.

Fast vem vet det kanske är hur trevligt som helst i övik!
Ifall jag kommer in på den förstås.

Nu är det matdags.

Kommentarer
Postat av: bea

Du får inte bli en djurrättsaktivist á la Torkel i knipa :O! Då kommer jag att hålla mig undan, det är ett som är säkert... för du kommer säkert att sitta och titta på torkel i knipa för att få inspiration och du vet vad jag tycker om torkel i knipa!



:p

2010-07-04 @ 20:56:08
Postat av: Anna-Lena

Vaddå... sluta måla tavlor (eller vad det heter).

Du skulle bara våga. Jag har ju inte köpt någon än.

Hur går det med försäljningen i Bureå? finns det någon kvar om jag kommer till trakterna senare i sommar???

2010-07-05 @ 17:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0