HEJ

Jag heter Martina Andersson och jag vaknade klockan fyra nånting imorse.

På tal om att heta Martina, en upplevelse som så många delar med mig, 2000 stycken om man söker på Hitta.se.
Kunde man inte ha döpt mig till Tokarski Tang Rose istället?
Tänk er bara!

Ja, till saken, jag vaknade fyra nånting imorse.
När jag vaknade så tänker jag "Va? Är klockan bara fyra! Vad skönt då kan jag fortsätta sova!"
Var på jag lägger mig ner och den hemska tanken slår mig "Vänta nu... Har inte klockan redan ringt en gång? Klockan måste vara fyra på eftermiddagen!"
Jag sätter mig då upp och tittar på klockan på termometern ifall det var något fel på mammas klockradio.
Av den avläser jag: 17.nånting!
Jag flyger upp ur sängen och rusar in på toan, väl där inser jag att jag skulle ha slutat halv fem..
Så jag lugnar mig och tänker ifall det verkligen är så att klockan är fem på eftermiddan så finns det inget att göra åt det och jag kan lika gärna fortsätta sova.
När jag kommer tillbaka till sängen så inser jag att det var temperaturen utomhus som var 17 grader och att klockan faktiskt är 04.nånting.
Lite lugnad lägger jag mig ner och somnar nästan genast om medan jag funderar på vad mina kollegor skulle ha sagt om jag kom dit klockan fem på kvällen istället för halv åtta på morgonen.

Glada är då något som dom inte skulle ha varit.

Kommentarer
Postat av: mamma

HahahahHHAAahahaha Du är inte riktigt skruvad du

2010-07-17 @ 00:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0