LÄGENHETEN ÄR MIN!

Jajamen!
Allt som krävdes var ett samtal och svaret "ja, den hade jag glömt kolla..." och sen var den min... Ja eller efter ett eller två samtal till iallafall och min kollega verkade inte så störd av att jag sprang iväg mitt i lunchen för att prata i telefon.. hon fick också ett samtal berörande sin bostadsletning.

Nu tror jag att jag har hittat min nya telefon också, jag har aldrig någonsin gjort en så grundlig efterforskning innan jag har bestämt mig för en mobil...
För två har jag fått och den tredje gick jag bara in i affären och såg vad dom hade, fick två att välja på och valde den som inte var handikappsanpassad.

Jag gick till och med in på pricerunner, där jag hittade en funktion där man kunde leta mobiler via fyra olika personprofiler.
Jag valde sportprofilen (som betyder att man behöver en stöttålig mobil som tål mycket) och vad får jag upp?
Jo, mobilen som jag vill ha!
Helt perfekt!

Nu ska jag bara vinna den på tradera, som jag förövrigt har blivit helt beroende av.

Imorgon är jag ledig, det har jag inte riktigt insett än, jag bävar fortfarande för att cykla till jobbet imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS TILL LÄGENHETEN! :D



"Imorgon är jag ledig, det har jag inte riktigt insett än, jag bävar fortfarande för att cykla till jobbet imorgon." Det är något med denna mening som inte stämmer, är du ledig eller inte? :P

2010-07-23 @ 03:14:05
Postat av: Anna-Lena

Hej!

Jag har köpt tavlan "Isvak" .

Så nu hoppas jag att det står SÅLD med stora bokstäver bredvid den.

Fast jag undrar lite över när jag får den och när du får pengarna.

2010-07-25 @ 10:23:52
Postat av: A-L igen

Förresten fanns det många som jag gillade. Det stora röda trädet (vad det nu hette?), "Pappa på ängen", "ingen", "skönheten och odjuret" bl.a.

2010-07-25 @ 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0