LÄGENHET

Nu har jag hittat en lägenhet i Övik som jag vill ha, lite i det dyraste laget, men en av de billigaste jag kunde hitta och den ligger 1,5 kilometer från skolan... Men det är nog inget problem!
Det ska ta fyra minuter enligt eniro att cykla dit så det överlever jag nog.
Mamma tror förresten att det är nerförsbacke hela vägen, så det tar nog bara på två minuter.

Och den har skogen i ryggen och då är det ingen liten skog heller.
Och den har en gemensam träningslokal och bastu i källaren (eller våning 0, vad det nu är) så nog ska jag kanske kunna hålla mig i trimm!
Bäst det, eftersom jag ska bli idrottsstudent!
Jag känner att jag börjar få lite prestationsångest, jag vill inte vara som en tanig makrill om alla andra går omkring och är vältränade!
NÄ! Dags att biffa upp sig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0