NERVÖS

Nervös blir jag när inte Övikshem hör av sig, inte ens ett litet mail!
Förresten är det ingen som skriver!
Varken på hotmail eller firstclass!
Världen mobbar mig!


Och när jag inte heller får någon post innehållande massa avier som säger "kom och hämta dina grejer" då blir jag nervös, eller mer förbannad på postsystemet/avsändarna kanske.

Jag hoppas att saker börjar falla på plats snart.

Nä nu sa jag sluta vara neurotisk och bara ta det lugnt, andas och slappa i solen...

... Nej förresten det ska jag inte!

För jag börjar jobba klockan sju imorgon och det är mulet och blåser kallt!


Kommentarer
Postat av: åzzie

Martina! Vad ÄR det för skola du ska gå? :O

Jag hänger inte med i dina svängar xD

Kram på dig

/åsa

2010-07-21 @ 19:57:34
URL: http://ozziepozzie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha ja lägenheten här i Umeå håller då på att svämma över med post till dig :P

2010-07-21 @ 22:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0