SPA-PROGRAMMET

Jag har blivit antagen till spa-programmet.
Jag är fortfarande inte helt hundra på om jag vill gå den.

Två år! Jag kommer vara en mosshög när jag är klar.

Hahaha, nä men den utbildningen verkar jätterolig så jag har tackat ja och väntar nu bara på bättre tider.
Det känns bra att veta att jag har några planer iallafall som (om inte allt bara skiter sig) kommer att gå igenom.
Men övik? Jag vill ju fara till Nya Zeeland!
Inte riktigt samma sak.

Nu ska jag göra mig i ordning och fara till jobbet.

Bahay.

Kommentarer
Postat av: mamma

Euskefeurat / Ronny Eriksson:

Det är lika bra att sluta drömma,

det går åt helvete i alla fall.

Om man drömmer om Paris

kommer man på någe vis

lik förbannat till Hudiksvall

2010-07-17 @ 00:29:13
Postat av: Emma Stenberg

hahaha, sant irene!

2010-07-25 @ 19:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0