STAN

Idag eller i eftermiddag rättare sagt har jag varit ute och gått på stan.
Det var fruktansvärt varmt och ljust och när jag gick över bron till dollarstore lyckades jag få brainfreeze också, ja, livet är hårt.
Men fynd har jag gjort tycker jag iallafall, jag har köpt två stickade tröjor på röda korset för 50 spänn och två par cheap monday jeans för 400.
Och tur var det för igår kom jag på att jag har ett par byxor som jag gillar och kan ha.
Jag köpte också hårfärg så nu ska mitt hår skina som en 10 karats diamant lovar Schwarzkopf fast det står också att en av tio blir missnöjd med sin hårfärg... Hmm...
Ja jag måste iallafall hitta nån som kan hjälpa mig, frivillig kan kontakta mig på valfritt sätt förutom via mobil för den är trasig och jag hittar inte kvittot, jag misstänker att det är i Umeå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0