THIS IS THE ABDUCTIONCLUB

Jag har ändrat mig!
Det är bättre att börja sent än tidigt.
När man börjar tidigt är man för trött för att göra något vettigt sen!

Igår började jag sent och då hann jag rensa hela min byrå på kläder som jag inte vill ha, kommer jag att göra något vettigt idag när jag börjar 7.30?
Tror jag inte!
Fast jag slutar halv fem, så det finns en strimma hopp att jag hinner återhämta mig innan jag somnar, vi får se...

Igår sa min kollega att hon tyckte att jag jobbar jämt, dygnet runt i princip.
Nu tycker jag det med, men jag får då pengar iallafall!

Imorgon jobbar jag bara sju till två tror jag, wohoo.

Och vars tog sommaren vägen!? Det är sviiiinkallt!

(Okej okej, det blev ganska kvavt/varmt på kvällen, men det regnade (vilket var rätt skönt när jag försökte springa i värmen (se ovan)))

Kommentarer
Postat av: big

det är väl inte alls kallt...! du ljuger!

2010-07-27 @ 20:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0