MOBILJAKTEN PÅGÅR!

Nu har jag ärvt mammas gamla mobil tills jag har köpt en egen som fungerar, eftersom hon har köpt en ny (på tradera, haha!).

Uppdateringar i min mobiljakt:
  1. Jag har upptäckt att Wildfire inte är så liten som jag trodde. Den är nästan lika lång som Desire men den är bredare, därför såg den mindre ut när dom visas bredvid varann... Den verkar otroligt bra och jag vill ha den SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET! Men den är ju stor som en gris och rätt så dyr för min trådsmala budget, så jag har börjat snegla efter andra.
  2. Inte tradera, galningar som bjuder tokhögt 1 minut innan aktionen tar slut tär på mina nerver (ska jag bjuda ännu mer.... nej... vill jag har den? Ja! Men det är många pengar, nej jag väntar på nästa! Äsch, lika bra att köpa en helt ny, fast då blir den ännu dyrare, men är den värd det!?... Nä nu måste jag bjuda! Jag vill ju ha den! Den är ju i princip helt ny! OCH jag sparar flera hundra! Nu tar den slut när som helst, men visst fanns det en annan!?  Jag kommer ångra mig om jag inte vinner den! Nej jag har inte råd!! #@*%!!! Ahhh!! NU TAR DEN SLUT!!! VADAN GÖRA!?)
  3. HTC... Smart..? Kostar ca. 1600.... Ja, kanske... Inte så ny men de flesta tycker att den är bra, finns i övik, inte så dyr... hmm...
Just nu är det Smart som jag kikar mest på (för den var billig).
På tisdag den 3e tror jag jag ska fara till Övik och hämta nyckeln till lägenheten, så då ska jag nog springa förbi El Giganten (tror jag att det var) och kika på den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag behöver också en ny mobil. Kan du tipsa om en bra? Den ska ha rätt så stora "tangenter"... och inte så många andra attiraljer.

Funderar skarpt på att skippa den fasta telefonin.

2010-07-30 @ 14:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0