VAD VAR DET SOM VAR SÅ HÄRLIGT

NU rensar jag min garderob! Jag har redan fyllt en STOR låda med kläder som jag inte ska ha och lådorna i byrån går att stänga! Wohooo!
Så nu får man komma och adoptera kläder om man vill och törs.

Om tjugo minuter börjar jag jobba och jag skulle gärna ha varit ledig men jag har nog inte så mycket emot att fara till jobbet ändå.
Men igår, då höll jag på att dö (nu ska jag klaga för det ska man inte göra på jobbet) för jag var så fruktansvärt trött!
Så går det när man är ute till på småtimmarna och kryper runt i gräset och gör älggropar och leker Nightvision i skogen (och det var bara vägen hem).
Ja just ja, sen kom polisen körandes och frågade om vi hade rolig och kanske lite för roligt, jag svarade att i så fall drar jag hem dom (dom andra kunde inte svara just då, för dom rullade sig i gruset).

Men vackert var det.


Kommentarer
Postat av: A-L

VÄLDIGT vackert. Nästan så man inte tror att det är sant.

2010-07-26 @ 18:35:09
Postat av: irene

...å så kom polisen och frågade om ni hade roligt...

2010-07-26 @ 19:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0