SOL SOL STRÅLANDE SOL

Idag har vi varit ute och solat, jag, Birgitta och alla hundarna.
Det var trevligt och jag lärde Hima att simma, fast det kunde hon redan från början.
Och Julius bestämde sig för att vara dryg och antastade stackars Hima som är i löpen, så jag fick lov att springa efter honom, mer hel än halvnaken och Birgitta satt och skrattade.

Men jag skrika lite idag, det är nog bra för själen.

Ikväll om två tre timmer ska vi fara till Umeå och packa resten av grejerna som jag har i lägenheten.
Imorgon kommer det flyttgubbar och hämtar dom till ett magasin, ska bli skönt att få det bort gjort och skönt att få hit helkroppsspegeln till lycksele, fåfäng som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0