HYCKLARE

Jag kom just på mig själv med att sitta och planera att ha på mig strumpbyxor imorgon, jag, som har suttit och baklagat (baklagat? Beklagat menar jag förstås) mig högt och tydligt över de tokiga människor som tar på sig en massa vinterkläder men ändå går ut i bara strumpbyxor!
Snacka om att kasta sten i glashus.
Jaja, iallafall, på tal om strumpbyxor så provade jag kjolar som jag har fått av mamma idag, dom är så fina, men jag måste bara komma på när jag ska använda dom.
Jag kände mig lite Dorothy aktig i dom, speciellt när Sasha kom och satte sig bredvid mig när jag stod och kollade mig i spegeln.
Nästan så att jag ville ta kort, men kamera låg ju ända borta på skrivbordet så det orkade jag inte.

Förövrigt har jag massa inspiration och skoluppgifter jag måste göra men inte har lust att göra, så det känns dumt att göra något annat än uppgifterna men jag ska göra dom så orkar jag inte... så det blir inte så hemskt mycket gjort här borta på mitt hörn.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0