OCH EN DRÖM!

Och just ja!

Jag drömde ju en dröm inatt!

Jag drömde att jag och en kompis satt och badade i ett badkar och diskuterade något väldigt interessant (jag minns inte vad).
Och min kompis skulle säga något väldigt viktigt eller interessant, och jag ville verkligen höra vad.
Men för att säga det var min kompis tvungen att nämna "The Ring" flickan och hon satt i en garderob i änden av badkaret.
Och när vi nämnde henne så kom hon ut och kröp fram till oss (ni vet som i ordspråket "när man talar om trollen...")

Fast hon såg inte ut som hon brukar, för hon var gammal och hade en svart kappa och röd/brunt hår.
Så vi var hela tiden tvungen att avbryta oss för att säga till henne att vi inte pratade om henne.
Men vi var ju tvungna att nämna henne för att kunna få fram det viktiga, så hon kom fram hela tiden och avbröt oss och min kompis kunde aldrig berätta det som hon skulle berätta.

Och hon var verkligen på!
En gång så kom hon så nära att jag bet henne i huvudet (och det var konstigt nog så litet att jag kunde det) men det var inget konstigt med det.
När jag släppte taget och sa åt henne att gå därifrån så frågade min kompis hur det smakade och "The Ring" flickan verkade inte heller tycka att det var något konstigt, det verkade nästan som att hon ville att jag skulle bita henne i huvudet.


Sen var det också något om att jag var och sprang på Tannbergsskolans friidrotts anläggning och Benjamin var där med sina militärer och skulle ha militärövningar, men det minns jag bara lite av.

Kommentarer
Postat av: helena

du är inte så lite knäpp du.

2010-03-24 @ 22:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0