SOVA

Jag kanske inte har så snälla grannar ändå...
När jag gick ut med Sasha i lördags så såg jag en polisbil utanför grannporten och när jag kom tillbaka så såg jag poliserna komma ut ur min port..
Jag är väldigt nyfiken på vad de gjorde här och vem de var och hälsade på.

Och i lördags så var min mamma och hälsade på!
Mycket trevligt!
Jag, mamma och moster for på myrorna och fikade sen här hemma.
Sen gick jag och la mig och sov ett tag medan de for på Slumpen.
Jag var så fruktansvärt trött nämligen!
Gick upp halv sju och bakade och dammsög!
Och kvällen före det så hade jag städat större delen av lägenheten, skönt ändå, att få en anledning till att städa.
Men jag har faktiskt varit vanligt trött på sistone, det är inte så roligt, jag orkar ju inte göra nåt!

Ja.... Jag har gjort lite mer på "Monkey see, monkey do" bilden, och den blir bättre tycker jag.

Den blev mycket intressantare att titta på tycker jag.
Även fast hon har två vänster fötter...

Nu ska jag sova!
Äntligen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jo, nu blev det mera djup i bilden.

slarvar du med maten?

(Det kanske är bra att du låser dörren ändå)

2010-03-29 @ 22:12:08
Postat av: big

ja, jag håller med om att denna var bättre. Det är ännu lite mer ångest över den:P (dock inget negativt med det, mer känsla bara) Ät blodpudding, drick apelsinjuice!

2010-03-29 @ 23:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0