SIGNADE JUL

Nu var det väldigt längesen jag skrev, ursäkta för det, men det är så tråkigt att skriva tråkiga inlägg.
Jaja... på sista tiden har jag börjar måla lite, men inte mycket, bara lite.

Idag har jag, Linda och Annicpanic varit och storjulhandlat på Willys och Rusta!
Åh! Rusta säger jag bara!
Fast när jag var där inne så kom jag på att allt faktiskt inte var så billigt som det verkade, men jag har ändå lyckats pressa in nya julgardiner och en julstjärna och en elljusstake (fast den var från Willys) i min budget + lite ljus och sån skit också.
Så nu är mitt fönster väldigt juligt och jättefint!! (vad jag älskar julen!)
Dessvärre så ser resten av lägenheten ut precis som innan...

I morse så vaknade jag med en inbillning om att jag skulle stor(jul)städa idag.
Haha ja oj vad jag skulle städa! Men sen kollade jag på klockan och upptäckte att den var halv två.
Men jag hann byta gardiner och lasta bort klädberget inne på toa innan Linda och Annica kom förbi vid tre och sen åkte vi till Rusta och Willys och där stannade vi till strax efter sex nånting.

När jag kom hem så fixade jag fönstret tills jag kom på att det enda jag ätit idag var gröten som jag åt just efter att jag vaknat, så sen dess har jag suttit och vräkt i mig äggmackor med kaviar... nu tror jag att det kommer att dröja ett tag tills jag kommer att vilja äta en kaviarmacka igen.
Men det var gott så länge det varade iallafall.

Ihelgen ska jag till umeå och träffa mamma och Ada, det ska bli trevligt!
Synd bara att några av kusinerna inte kommer att vara i umeå då, jag tror jag träffar dom alldeles för sällan, jag börjar glömma bort dom.
Igår satt jag och funderade på vem Helena Lindén var, ett tag var jag helt övertygad om att det var någon som jag aldrig har träffat, typ faster eller nåt till mina kusiner, det tog ett tag innan jag kopplade att det faktiskt var en av mina kusiner...
Hahaha, men jag tror att jag var ganska så övertrött just då (vilket möjligen skulle kunna förklara de cirka 13 timmarna jag sen sov...)!
På tal om det så borde jag nog gå och lägga mig nu.

Daba DAba DAbba!

Kommentarer
Postat av: mammairene

men lilla flickan då. Du kan inte överanstränga hjärnan när du är så utmattad. Sova är viktigt för att orka äta.

2010-12-01 @ 21:57:10
Postat av: Beatrice

Men är du vid liv?! :D

Jaja, jag visste väl att du var det, men jag ville bara skriva det...



Det blir inte alltid som man planerar saker och ting, speciellt inte när det gäller städning ;). Julen är myspys och julmys är pysmys och julpynt är julmyspys, så det är alltid mysigt att klämma in i sin budget :D. Fast kör man budgetvarianten, så köper man ett lakan på jysk som man sedan häftar ihop i stället för att köpa riktiga julgardiner ;P...

2010-12-01 @ 23:57:20
URL: http://ecir.blogg.se/
Postat av: Helena Lindén, din kusin

Hej!



Jag är din kusin, kul att du minns mig =) Men du kanske minns bättre nu eftersom vi sågs nyss!

2010-12-04 @ 12:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0