GOOD NIGHT SWEET HEART

Idag har jag varit och tränat på gym för första gången (eller första är det väl inte riktigt, men jag tycker inte idrottsektionerna i tannbersskolans urgamla gym riktigt räknas..)!
Det var roligt!
Jag längtar tillbaka och imorgon ska vi ta oss en till runda efter skolan!
Nu ska jag bygga muskler!!
Jag ska bara lära mig maskinerna först.

Det var tydligen snö här i morse, det missade jag.
Känns lite surt.
Men jag fick känna på de iskalla vindarna sen iallafall när jag gick till gymmet... och när jag gick hem, genomblöt av svett...

Nu ska jag lägga mig och läsa och sen sova!
Imorgon är det skola!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du kan vara lugn. Det kommer mera snö. Sasha har fått låna Calles varma rock. Lite för stor men tjock och varm tydligen.

2010-10-15 @ 19:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0