LIGHTS OUT

Idag vaknade jag av att Micaela ringde och föreslog promenad och fika.
Jag sa: Ja! Fika!!, och tre timmar senare skyndade jag mig iväg.

Fikat som bestod av en sallad och vatten var mycket gott och sällskapet mycket trevligt! Även om fikat pågick väldigt kort, eller själva sällskapet efter fikat iallafall.
För efter fikat drog vi iväg till vårat stammiställe, ica, där jag fick prova mitt splitternya icakort!
Men sen drog sig alla hemåt och jag fick lunka hem igen.

När jag kom hem så tänkte jag städa men jag satte mig och såg house istället och åt mandariner tills jag inte klarade mer!
Mmm!! Mandariner är nog det godaste!

Men sen! Tog jag faktiskt tag i mitt liv och sprayade alla mina skor med impregneringsmedel och skrubbade bort några intorkade chokladfläckar från golvet.
Sen städade jag toaletten, putsade upp duschreglagen och försökte skrubba bort hårfärgningsfläckar från dörren (vilket inte gick så bra...).
Jag passade också på att rengöra vattenlåset i duschen!

När jag duschar så har det hittills blivit som en liten pool i mitt badrum, vatten hela golvet!
Det blir vågor när man går!
Men! Nu är det rent! Massor med hår var det!!

När jag ändå höll på och äcklade mig så tag jag och rensade vattenlåset till handfatet också....
Det var inte igår nån gjorde det, om jag säger så!
Fullt med tops var det (och en tandpetare?) nästan så jag tror hon som bodde här innan proppat ner dom bara för att jävlas!

Sen sorterade jag om en hylla och satte mig ner och läste mina gamla anteckningsböcker och ledsnade på att städa, så nu ska jag se en film och gråta ögonen ur mig istället.
Imorgon ska jag.. göra något som jag inte minns just nu..


Äsch, om det var något viktigt kommer jag nog på det!

Nu är det höst igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0