AND I WILL WALK FIVE HUNDRED MILES

Nu på står min dator att klockan är två!?
Det tror jag då verkligen inte på!

Idag har jag köpt skor, varmfodrade finfina skor! För inte ens 400 kronor!
Kanske inte de man springer ut i snön och åker pulka med direkt... men iallafall.

Från Dinsko.


Förutom att köpa skor så har jag varit på skolan och haft lektion, i hela två timmar, från åtta till tio.
Det är inte alltid man slutar skolan medan det fortfarande är morgon.

Sen var jag på stan och köpte skor (som ni kanske har anat) och fyllde sedan väskan full med grönsaker och gick hem.

Ja... sen gick jag ner till stan igen och tog tag i mitt koffeinmissbruk och blev alldeles.... hyper, ja det finns inget annat ord.
När jag sen tagit mig hem satt jag här i min lägenhet, i all min ensamhet och var hyper i flera timmar.



Sen har det nog inte hänt så mycket sen sist, eller jo, det har det, men det jag minns inte.

Det är väl alkoholen som börjar ta ut sin rätt.


Nu är klockan halv tre!? Hahah! Jo tjena!

Kommentarer
Postat av: B.

Äntligen! Jag började nästan tro att du hade dött, så länge sedan som det var du skrev ;O!



Visst är det jobbigt med HELA två timmar lektion ;)?

2010-10-06 @ 16:43:30
URL: http://ecir.blogg.se/
Postat av: mamman

Trevligt med inlägg

...men lite snurrigt? Vad var klockan egentligen?

2010-10-08 @ 22:20:35
Postat av: big

snygga skor!!!

2010-10-12 @ 20:57:55
Postat av: Mariami

Väldigt snygga skor!!!

2010-11-06 @ 11:15:47
URL: http://mariami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0