IM TO TIRED TO TRY

Idag har det varit vackert väder har jag märkt, för det har varit brännande hett här i min lägenhet.
Och jag har inte träffat någon alls idag eller ens satt foten utanför ytterdörren, lite ångest har jag.

Men jag rensat mina trädgårdspåsar som jag så snällt fick av min kompis mammas klasskamrat, monterat ner en säng, hängt upp en hylla, satt upp en lampa, sopat mitt golv och ...ja.... ...lagat mat (jag älskar min stekpanna, bäst i världen! Jag har gjort den mest perfekta omeletten jag någonsin sett! ...fast lite bränd kanske).
Nu sjunger skatorna och jag ska läsa 500 sidor och två böcker, laga mat kanske, sakna Sasha och leta fram min bankdosa så jag kan fylla på min mobil som just tog slut på pengar.



Och jag har så fruktansvärt ont i halsen!
Vad ska jag ta mig till? Nåt förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0