OVER AND OUT

Jag har hittat mitt lås till tvättstugan!!

Wohoo!
Känns bra att kunna tvätta!
Fast nu är min garderob full med surnande kläder, jaja man kan inte få allt.
Men jag förstår inte hur jag, med ETT lås (ni vet ett sånt där tvättstugelås), ska kunna behålla en tvätttid bokad OCH hålla dörren låst samtidigt!?
Någon som vet får mer än gärna berätta för mig!

Idag skulle jag få besök, så imorse tog jag tag i mig själv och ringde bovärden och frågade hur man ska göra med förråden, vilket förråd som var mitt osv. och det visade sig att hon (bovärden) redan var här i huset, så vi kunde på en gång gå ner och ordna så jag fick mitt förråd!

Så nu finns det inga tomma kartonger eller ner monterade sängar i min lägenhet längre!
Och eftersom jag skulle få besök så var jag tvungen att städa så nu är det finare än någonsin i min lilla lägenhet.
Tyvärr så kom aldrig besöket, men så länge det finns liv finns det hopp.
Och då fick jag tid över till att måla naglarna.... ....fast det gjorde jag ju inte.


Jag känner att min konstnärliga ådra håller på att förtvina.
På sista tiden har det knappt blivit så mycket som en kludd ritat.

Nu håller jag på att försöka ta igen det jag har försummat på försäljarbiten och förhoppningsvis ska jag snart ha packeterat tavlor och kan skicka iväg dom åt höger och vänster, fast mest söderut.


Nu ska jag sova, godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0