SNICK SNACK SNORUM

Idag är jag sjuk, sitter och nyser och snörvlar och förbannar bakterierna som har gjort mig så här.
Grannen röker på balkongen, men jag orkar inte stänga min dörr så nu luktar det rök också... Usch och fy.

Ikväll har alla varit och tränat gympa och spinning medans jag har suttit hemma och gråtit.
Stackars, stackars mig!!

Jag har också fortfarande 100'000 sidor att läsa (tydligen till imorgon!) men jag orkar inte! Det är så tråkigt! Blääää för skola!
Men jag har faktiskt varit på skolan idag för omväxlings skull, vi hade grupparbete!
Jag har inte riktigt koll på vad vi håller på med, men det blir nog bra.

(Men ska han röka en till!?!??! Stor-rökare till granne minsann!)

Sen efter att vi var klara med grupparbetena för idag, slöt vi upp på ica och jag har numer 130,68 att röra mig på.
Undrar när bidragen kommer.
(Jag borde skaffa ett jobb har jag kommit på, det vill jag verkligen inte, men jag gillar ju pengar... så det är nog enda lösningen.)
Sen blev det inte så mycket mer umgående idag, för alla var tvungna att skynda sig hem för att ladda inför deras superroligaträningspass! som de skulle på.
Ensammast av alla fick jag släpa min tontunga väska upp för den kilometer långa backen!
Och förkyld var jag också!


Min cykel har punktering!
Jag vet inte var min bankdosa är!
Jag kan inte tvätta mina kläder för jag har slarvat bort låset till tvättstugan!
Jag har träningsvärk i benen! (fast det gillar jag ju förstås...)

Så det var väl det jag hade att klaga över tror jag.


Jag köpte också ett besticktorkställ på Clas Olsons när vi var på stan! Inte ett rött, men ett grått! Så nu har jag någonstans att ha mina bestick!
Underbart!
Liiiite för stort men ändå bra!

För övrigt så äter jag squash varje dag.
Det är nog väldigt nyttigt.
Hemodlad är den också.

Nu fika och en till förhäxad tror jag minsann!

Usch för att läsa. Skolarbete alltså.

Kommentarer
Postat av: helena

har du lämnat studieförsäkran? Annars får du inga bidrag.

2010-09-08 @ 13:02:05
Postat av: Anna-Lena

Stackars dig. Det är inge´ roligt att vara sjuk. Hoppas att det blir kortvarigt.

Och skolan är både upp och ner. Ner just nu, verkar det som. Snart blir det säkert upp. Håll ut.

Den där balkongrökande grannen tycker vi inte om. Han kan gå in i sin egen lägenhet, stänga dörren om sig och röka där. Sitta där i sin egen äckliga rök. Den är absolut inget som han behöver dela med sig av.

2010-09-08 @ 19:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0