12.56

Nu sitter jag här på skolan och lär mig om fett!
Eller ja inte precis nu eftersom att vi har lunch.
Fast det är nog ganska så mycket fett i min lunch också, som idag, precis som de flesta andra dagar, består av snabbnudlar!

Man måste ju väga upp mot allt nyttigt jag lär mig på föreläsningarna.
 

Sen blir det att traska till ica-kvantum och hämta min kursböcker och köpa mat som sedan ska avnjutas till tredje säsongen av Dexter som nu förmodligen väntar på mig där hemma.

Och lägenhetsjakten pågår!
Igår kontaktade lägenhetsmannen mig och meddelade att en lägenhet på 17 kvadrat inne i stan som jag var intresserad av förut är ledig igen!
Billig och bra! Väldigt liten, men för tusen spänn mindre i månaden så är det nog värt det!


Kommentarer
Postat av: moster

Ta den... Sedan hittar du ditt livs kärlek och flyttar till ett stort hus. Sån´t går i släkten!

:)

2011-04-01 @ 18:18:51
Postat av: irene

just det! ...fast det där stora huset är inte så stort - bara hjärtat

2011-04-01 @ 19:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0