CHANGING DIMENSION

Idag har jag varit ledig, eller jag hade självstudier, men det är ju i princip samma sak.

Iallafall så har jag till största delen av dagen suttit vid mitt skrivbord och målat.
Jag har under helgen, idag och igår kväll gjort klart och förbättrat några gamla målningar.
Och jag älskar det!
Jag vill inte gå i skolan! Jag sitter mycket mycket MYCKET heller hemma ensam, i min illaluktande lägenhet med mina skrikande grannar och smuliga golv och bara MÅLAR! nu när inspirationen har kommit tillbaka.


Åhhh... men imorgon är det labb, så det måste jag gå på.
Jag hoppas orken att måla finns kvar när jag kommer hem, för det är definitivt en färskvara, har man kommit igång kan man inte sluta, för då kan motivationen lätt försvinna... eller så är det för mig iallafall.

Och träningen blir lidande, det var alldeles för länge sen nu.
Jag som just hade kommit igång.

Och lägenhetsgubben har inte hört av sig om lägenheter än.
Kanske måste jag skriva till honom igen?


Nä, skola imorgon, så nu sova!

Kommentarer
Postat av: mammaprat

Du behöver kanske bli lite mer disiplinerad både när det gäller målandet, skolan och snacka med lägenhetssnubben? För övrigt älskar jag dig hur du än gör :)

2011-04-06 @ 06:44:34
Postat av: Anna-Lena

Ring till lägenhetsgubben!

Kom ihåg att jag har beställt den stora tavlan med trädet! Jag hämtar den i sommar.

2011-04-06 @ 17:13:03
Postat av: martina

haha tack mamma, det känns betryggande!



och anna-lena det behövs inte längre för han har nu svarat på mailet! och tavlan väntar på dig här :)

2011-04-08 @ 00:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0