HERE I GO AGAIN

Idag har jag varit ledig, vilket man kanske har förstått vid det här laget, ifall man har läst föregående inlägg iallafall.
Dag har gått väldigt fort jag åt frukost och sen var klockan fem.
Vars tog dagen vägen!?

Jag har alltså inte tagit mig ner till stan idag så det ska jag definitivt göra imorgon!
Men jag har hunnit färga håret idag. Så nu ser jag ännu blekare ut än jag gjorde förut, eftersom färgen blev i princip svart...
Men på kartongen stog det "mörkbrun" så jag hoppas att det kommer att blekas lite...
Som det är nu är jag iallafall i väldigt stort behov av lite sol och det har regnat hela dagen idag så imorgon blir det nog solsken stället!

Och lägenhetsgubben har svarat på mitt mail och ska ordna visningar av lägenheterna och sedan höra av sig, så jag hoppas att det betyder att jag är först på listan, speciellt eftersom jag inte har hört något annat..
Visst brukar man få veta om det är någon före ifall det är det?

Imorgon måste jag städa för det ska komma hit människor som ska placera en låda i min hall som ska vara där över helgen. Det hade något med att mäta energi att göra.
Jag hade tänkt hinna det idag, men som sagt, dagen bara rann ur händerna på mig...

Kommentarer
Postat av: irene

det skadar aldrig att vara "på" för att försäkra sig om att man verkligen ÄR först.



låda i hallen? hur ska du då komma in?

2011-04-08 @ 19:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0