IT'S THE PROMISE OF SPRING

Igår natt sov jag med öppet fönster, inatt sov jag med kläderna på.

Jag gillar att det håller på att bli varmt igen men kan väl bli sommar på en gång!

Nu har jag skickat ett till mail till lägenhetsgubben, svarar han inte imorgon så ringer jag honom.

Förövrigt så är jag ledig imorgon och på fredag är det självstudier, vilket i princip betyder att det är helg nu!
Precis när jag behövde att inte ha skola!

Men idag var det skola, energiprocent hit och dagligt intag dit, sen hanns det med träning och bastning.
Bra dag, hoppas att imorgon blir lika bra, och hoppas jag släpar mig ner till stan och spenderar lite pengar.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: mamma

spendera pengar? skicka hit dem i stället :)

2011-04-07 @ 17:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0