EYES ARE ON FIRE

Att man kan bli så trött av att göra ingenting.
Idag har jag gått till skolan, suttit och halv sovit på föreläsningen, gått och handlat och gå hem.
Och det känns som att jag har varit ute och sprungit en mil! Minst!
Orkade inte ens fika på stan, då måste något vara galet!
Jag kanske håller på att bli sjuk, det verkar som att alla andra håller på att bli det.

Och nu är de helg! Äntligen!

Egentligen hade jag tänkt åka till umeå ihelgen men det varkar som att jag kommer att få skjuta på de planerna en helg eller två.
Men jag sörjer inte (eller jo det gör jag visst, jag saknar gamla Umeå) för nu har jag drabbats av idéer!
Och får jag som jag vill så kommer jag inte att ta ett steg utanför lägenheten förrän på måndag och kommer då at vara några färdiga teckningar rikare!
Kanske hinner jag till och med lite skolarbete!
Det tvivlar jag dock starkt på, men man ska aldrig säga aldrig.

Lägenhetsmannen har fortfarande inte hört av sig så troligtvis måste jag vänta tills på måndag på svar!
Jag hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0