KUL MED JUL

Men nu är julen slut!
Så länge den varade har den bjudit på god mat, fina klappar, trevliga sällskap, hundpromenader, julgott, filmtittande och fika på fika på fika. Och mamma har diskat och diskat och diskat, sen har hon fixat mat, kommit på att det är dags för fika igen eller bakat... troligtvis bortförklaringar bara för att få något mer att diska.
Man har inte roligare än vad man gör sig! ..eller hur det nu var.

Jag har också hunnit med att ta mig in i stora staden och träffa mina knepiga kompisar.
Resulterade i massor med klyftpotatis och en olidligt spännande match alfapet (ingen betapet eller wordfeud här inte!!) Sen var det skratt och djupa diskussioner tills det var dags för mig att i vinternatten sladda mig hem till ingenstans (aka. Kattisavan) igen.
Hejdå julen, det var kul!
Nu laddar jag för resa till Klimpfjäll imorgon och ett hejdundrandes nyårsfirande!

Kommentarer
Postat av: mama

du är rolig du :D

2011-12-29 @ 23:16:50
Postat av: my

hahaha ja det är väl klart att folk tropr vi är knepiga när du lägger upp sånna bilder på oss xD

men du fick med mysig stämning i dom tycker jag ^^

2012-01-02 @ 18:18:16
Postat av: Beatrice

... Varför är det bara mig man kan göra stor ;)?

2012-02-16 @ 21:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0