AFTERPARTY

Sådär nu älskar jag inte mitt internet lika mycket....

Efter att plötsligt ha förlorat tre timmar så mår jag lite illa faktiskt.

Vad har jag gjort? ...hmm.... ingenting!

Tänk jag kunde ha storstädat hela lägenheten.
Ja, så liten är faktiskt min lägenhet, tror ni mig inte så kom och hälsa på!

Men det är ju förstås inte bara illa, jag kan nu följa bland annat min brors vedermödor i Thailand (hoppas att ni blir friska snart!) och hålla reda på vad min kära mor och resten av släkten har för sig utan att någonsin behöva träffa dom! Ha ha! Slå det om ni kan!

...och bli aktiv i bloggen igen förstås! Så ni aldrig behöver träffa mig!!
Får jag nu bara igång photoshop igen också, så ska ni få se på andra bullar!

Nä, jag borde nog gå och lägga mig så att jag kan påbörja mitt första dygn som tjugoettåring på riktigt.


Sovgott och ha en fortsatt trevlig natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0