DILEMMA

Nu har jag satt igång med lägenhetsjakt igen!
Är det någon som har något tips om en billig fin lägenhet i Örnsköldsvik så är det bara att höra av sig!
Annars så blir det nog så att jag får ta en lägenhet för i centrum för 4000/månaden eftersom jag nu inte längre vill bo här uppe på kullen!
Eller jo det vill jag, men jag vill inte gå upp och ner för berget flera gånger per dag och jag skulle vilja ha en ugn som inte är täckt med svart gegga och jag vill ha en lägenhet som är lite mindre sunkig än den här men jag vill inte betala tusen kronor mer i månaden heller, jag har bättre saker att spendera mina slatar på!

Nä nu blir det skola, idag ska vi lära oss om energi och alkohol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0