INTERNET!

Jag har internet igen!
För dom som inte har märkt det än!
Jag vet inte riktigt hur det gick till, men för någon dag sedan satt jag och slet mitt hår och förbannade den dagen då jag lyckades förstöra det så grundligt och totalt.

När helt plötsligt! Altt bara föll på plats!
Upp ploppade en ruta som undrade om jag ville uppdatera mitt internet (eller vad det nu stod) jag förstod genast att det här var något som stämde helt och riktigt och tryckte ja!! För guds skull ja!!!

..och på den vägen är det.

Och kära nån vad jag älskar mitt internet!
Jag kan sitta i timmar! På kvällen går jag och lägger mig för att kunna få stiga upp och sitta framför mitt internet igen, men tro inte att jag för den delen kan sova, för jag ligger vaken och drömmer om vad jag ska ta reda på, läsa, skriva, titta på, lyssna och förbättra med mitt internet när jag vaknar!

Och idag fyller jag år! Det är ju trevligt! Hurra för mig, jag överlevde ännu ett år!

Jaja, nu har jag bloggar att läsa!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

GRATTIS!

Hoppas hela födelsedagen blir lika bra som ditt nyuppväckta internet.

2011-03-11 @ 22:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0