NEW TIMES OLD CRIMES

Nu har det börjat en ny kurs, mat och hälsa eller nåt liknande heter den, och handlar alltså om mat och hur man räknar ut att man äter rätt.
Läraren har redan informerat oss om att lightprodukter är bra och att vid matlagning så är det bättre att använda flytande margarin än riktigt smör.

Var inte orliga jag låter mig inte luras!

Men annars så tycker jag att den här kursen verkar väldigt intressant!
Så intressant att jag till och med har beställt kursböcker + en kokbok när jag ändå höll på! Så snart kan jag laga vegetarisk mat på bara en kvart eller halvtimme, se till att den har rätt GI och veta precis hur mycket näring den innehåller!

Huvva vad kul jag kommer att ha!


Får se om jag är lika entusiastisk nästa vecka... det brukar ju ha en tendens att mattas av ganska så fort.

Kommentarer
Postat av: irene

MEN VAD ÄR DET FÖR IDIOTI !!!! Lightprodukter ? Har de inte hört talas om aspartam? Flytande margarin? fullt av E och diesel?

Knäppskallar! Ta dit dr Dahlkvist.

2011-03-29 @ 18:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0