AND I CAN DO IT SOME MORE

Snart är det dags att gå och lägga sig, men först kan jag meddela att jag har spenderat/lösat bort ännu en dag på internet.

Livet är hårt, aldrig blir det bra!

Jag hade tänkt lägga upp några nya bilder idag men icket!
Det kändes mycket roligare att surfa omkring på internetet.

Så bilderna kommer nog en annan dag... kanske.


Sen har jag också hittat en insekt i mitt skafferi, mamma trodde att det möjligtvis kan vara en mjölbagge.
Hurvas jag vill inte ha insekter i min mat!

Här är en bild från Paris i alla fall.
Eiffeltornet och den där mannen.


Kommentarer
Postat av: A-L

Mjölbagge. Usch...

Föreslår att du kollar i alla torrvaror, så det inte finns flera. Och så slänger du gammalt och det du inte använder och torkar ur skåpet.

(Fast det har du väl redan gjort).

2011-03-13 @ 09:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0