MY VERY LIFE, TODAY

Idag har det gjorts skolarbete och imorgon blir det skola.
Då kommer vi att spendera ungefär tre timmar åt att lyssna på varandra redovisa artiklar man läst om olika fördjupningar inom ämnet stresshantering.

Kul!

Ni ska bara veta att det inte är roliga och enkla artiklar av det slag som man vanligtvis brukar nöjesläsa i olika tidningar.
Nej nej nej, det är 20 sidor långa artiklar på krånglig engelska där man väldigt grundligt redovisar olika experiment som har genomförts för att ta reda på olika grejer, till exempel hur amerikanska kvinnor som har varit utsatta för barnmisshandel reagerar på mindfulnessövningar.

Ganska intressant faktiskt, speciellt delen där de väldigt kortfattat förklarar alltihop på första sidan.
Att man sedan måste tragla sig igenom och bearbeta och överätta och skriva om och sammanfatta alla de resterande 19 sidorna kunde jag faktiskt ha hoppat över.


Jajaa... Jag ska inte klaga, det kunde ha varit mycket, mycket värre.
Här i Örnsköldsvik har vi nämligen fredag varje dag!
Bortskämda börjar vi bli, för nånting måste vara fel när man klagar för att man har en lektion i veckan.
Men den här veckan har vi faktiskt två! Åhhh!

 


Annars så har jag spenderat dagen med att klicka omkring på internet, handla på Willys och äta pizza.

Inte så väldigt nyttigt kanske, men i fredags var jag och tränade för första gången på väldigt länge, vilket resulterade i att jag igår hade ont iprincip överallt, till och med under fötterna och i morgon blir det spinning med pulsklocka (bara för att kunna se hur väldigt mycket mer otränad jag har blivit) som följs av (det som tydligen är det dåliga) skivstångspasset på Tisdag.

Nu ska jag ta tag i det här igen, jag var ju på ganska god väg där ett tag innan jul.


Och tydligen var det bara på min födelsedag som det hade tänkt snöa, nu är det hur fint väder som helst igen, precis som alla dagar innan min födelsedag.

Och tack för jordbävningen i Japan också! Den hade jag verkligen kunnat klarat mig utan!

Jaja man kan ju inte få samma sak alla år.


Nästa år kan vi hoppa över katastroferna tack.

Kommentarer
Postat av: mamman

hahhahaha du är för rolig du. I år fick du ingen BBhälsning i alla fall :D :D :D

2011-03-14 @ 19:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0