ONE FOOT OUT THE WINDOW

Hmmm ja det har inte hänt så mycket på senase tiden, men det är nog dags för en uppdatering....

Ja...

Jo, i söndags gjorde jag tofu, slutade med att jag hade sojaböns-smet över hela lägenheten och mer disk än någonsin.
Men det blev god tofu iallafall, snart är det slut så då är det väl bara att göra mer...

Och mamma var och hälsade på i lördags!
Mycket trevligt!
Jag fick ett strykjärn och mintchoklad, mörkchoklad och chokladte och rosor + grejer som jag hade lämnat i Lycksele.
Fin fint!

Sen så var vi ute i Fredags, jag och tjejerna här i Övik, det var också väldigt trevligt!
Jag fick tårta, en bok, lugg och vin.
Underbart!

I torsdags var jag och micks och gymmade men det har jag ju redan skrivit en gång... jaja och det gick bara bra, kändes som att jag slet av alla muskler.
Jag fick träningsvärk.
Fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0