YOU CAN'T CHOOSE WHAT YOU TAKE

Nu har jag varit i skolan och haft tenta, för första gången har jag inte pluggat nånting alls inför tentan!
Jag har verkligen inte orkat, jag har ju haft fullt upp med att träna!
Så nu är det iallafall bara att vänta och se hur det gick, det känns ganska bra, men än är man ju inte säker!

Nu ringde de från The Studio, som jag har fått ett erbjudanda av att komma dit och köpa bilder, tydligen har jag en tid till imorgon... så den kunde jag inte ta, och när jag förklarade för tjejen att jag nog inte kommer att kunna ta en tid sen heller, så början hon att högljutt protestera!
-Men nej!! Det som är så roligt!!
Det lät verkligen som att hon inte ville (och var chokad över) att just jag skulle stå över chansen.
Så, ja, nu ska jag tänka på det och så ska de ringa sen i sommar.

Hahaha, alltså försäljare!

Fast roligt när de verkligen är så passionerade över vad de säljer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

The studio, de har ringt mig också. Man får typ betala 300 om man ska ha EN bild, och då får man den på en cd-rom. Inte okej...tycker jag! Så jag sa nej tack och hej!

2011-03-26 @ 15:25:23
Postat av: irene

men... förklara för en gammal stofil vad det handlar om? Vadå foto? av vad då? och varför?

2011-03-26 @ 18:53:40
Postat av: mostern

Men jag fattar jag. Jag skulle inte heller gå på det.

2011-03-26 @ 19:53:23
Postat av: irene

Ha! Jag tror mostern bluffar faktiskt.

2011-03-27 @ 13:38:29
Postat av: mostern

Nähädu.

2011-03-27 @ 15:41:52
Postat av: B.

Det är roligt ändå, the Studio. Man behöver trots allt inte köpa någon bild, utan om man vill ha bilder kan man ju försöka ta efteråt. Men det är ju roligt att bli sminkad osv :). En upplevelse! Jag vet folk som varit där och inte köpt bilder iaf, utan de var bara där och blev sminkade, fotograferade och så fick de se bilderna och sedan sade de "Tack, men nej tack!" och köpte inga bilder. Nå, jag vet inte om de uttryckte det så, men de köpte inga bilder i alla fall :)

2011-04-12 @ 17:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0